Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
αντιλαμβάνεται τις βασικές αρχές επαγγελματισμού και τις ιδιαιτερότητες των επαγγελμάτων υγεία
αναγνωρίζει την διεπιστημονικότητα του επαγγέλματος του διαιτολόγου καθώς και τα όριά του
διαμορφώνει θετικές σχέσεις συνεργασίας με συναδέλφους/ισσες σε διεπιστημονικές ομάδες
κατανοεί την οργανωσιακή αποτελεσματικότητα και να αναγνωρίσει τη σημασία της επίδρασης των διαδικασιών της διαχείρισης (management) στην ανθρώπινη συμπεριφορά
αναγνωρίζει τη σχέση ανάμεσα στην απόδοση του οργανισμού και τη διοίκηση ανθρώπινων πόρων
κατανοεί τις βασικές έννοιες του ολοκληρωμένου σύγχρονου μάρκετινγκ.
αναλύει την αγορά στο πλαίσιο προετοιμασίας και κατάρτισης της στρατηγικής
αντιλαμβάνεται την έννοια της αξίας στους πελάτες και πώς αυτή μετουσιώνεται σε βασικές αρχές οργάνωσης και διοίκησης πόρων προσανατολισμένων στις ανάγκες τους.
γνωρίζει τις σύγχρονες επικοινωνιακές πρακτικές, άμεσες και έμμεσες.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
Αυτόνομη εργασία
Ομαδική εργασία
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Λήψη αποφάσεων
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα